Course Content
Sissejuhatus kursusesse
Selles peatükis selgitame juhendajale, kuidas kursus on üles ehitatud.
0/1
Klassitund – Äriidee (90 min)
Eesmärk: mõista äriidee olemust; leida äriidee; kaardistada klient; välja mõelda müügistrateegia; anda ülevaade äriideest
0/5
Kodune ülesanne – Konkurents (45 min)
Eesmärk: mõista konkurentsi olemust; koostada konkurentide analüüs
0/2
Klassitund – Ärilahing (90 min)
Eesmärk: mõista turu olemust; testida äriideed (Ärilahing); teha äriidee edasiarendus; mõista prototüübi olemust ja teha plaan
0/5
Kodune ülesanne – prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus (90 min)
Eesmärk: teha prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus
0/2
Klassitund – Äriidee ja prototüübi esitlemine (45 min)
Eesmärk: esitleda enda äriideed ja prototüüpi
0/1
Kokkuvõte kursusest
0/1
Juhendaja kursus “Ideest tooteni”
About Lesson

Müügistrateegia (15 min)

Eesmärk
Meeskonnaga välja mõelda plaan, kuidas ja mis hinnaga oma toodet/teenust müüma hakata ehk paika panna müügistrateegia

Vahendid
Paber ja kirjutusvahend

Kirjeldus
Selles tegevuses arutletakse ja pannakse kirja plaan, mis hinnaga ja missuguste argumentidega oma toodet müüma hakatakse. Toote müümisel on oluline teada, palju su toode maksab, ning mis on sinu toote väärtus, mida see kliendile pakub. Kui klient on valmis maksma ja tajub selle vajalikkust, oled leidnud endale maksvad kliendid. Kui kliendid pole valmis maksma, siis tuleb strateegiat muuta. 

  1. Arutlege ja pange kirja müügistrateegia.
    • Mis on teie toote/teenuse hind?
    • Millised on müügiargumendid, miks on teie toode/teenus vajalik?
Direct link for the player to enter the game without logging in: