Siit leiad kuidas mäng on kujundatud ning kuidas see on seotud RÕKiga.
Prindi eesti keelne mängujuhend.
Prindi vene keelne mängujuhend ja juhendaja meelespea.
Juhend on abivahend, kuhu on kirja pandud esialgne versioon, mida iga juhendaja saab oma teadmiste ja loomingulisuse järgi ümber kujundada. Kõike saab ja võib muuta vastavalt soovile, võimalustele ja õpilaste ning juhendajate oskustele. Alguses saab mängida baasjuhendi järgi ning iga korraga elemente juurde lisades raskusastet tõsta. Mängu raskusaste sõltub mängujuhi seatud õpieesmärkidest ning mängu valitud fookusteemadest.
...leiad ülevaate, kuidas kujundada füüsiline ruum, mida leiad mängukarbist ja lisavahenditest ning mida on vaja, et mäng läbi viia.
Ka siin on juhendajal peamiselt vabad käed. Mõned materjalid on rangelt soovituslikud, kuna mäng põhineb nende kasutamisel (Ettevõtete dokumendid, elektroonilised vahendid), kuid osad vahendid (näiteks mänguraha või füüsilised tooted), ka mängukarbis olevad dokumendid, ei pruugi üldse vajalikud olla. Kõik sõltub õpieesmärgist ja mängule valitud fookusteemadest.
...leiad juhendi kuidas viia mängu läbi ühe mängujuhi ja 4-5 juhendajaga.
Mängu käiku selgitavad juhendid (1 juhendajaga ja 5 juhendajaga mäng) on koostatud eeldusega, et mängijad ei ole varem Ettevõtlusküla mänge mänginud või on seda vähesel määral teinud / teise kollektiiviga / teist mängu. Kui mängijad on juba varem "Ettevõtlik pere" mängu mänginud, on mängujuhil võimalus võtta kasutusele "boonused", kust leiab lisa õppetükke ja raskusastmeid.
Juhendid on kokku pandud küsimuste, vastuste ja selgituste vormis. Meie soovitame kasutada küsimusi mängu läbi viimise toestamiseks ning vastuseid ja selgitusi enda teadmiste arendamiseks. Mängu võiks läbi viia õpilase keskselt, ehk lasta neil küsida küsimusi ning leida küsimustele vastused.
Juhendaja ülesandeks on aidata õpilased mängu sisse (oskavad kasutada mängu vahendeid ja teavad, millised on tegevused, mida nad saavad valida), esitada mängijaid toetavaid küsimusi, aidata mängijatel leida küsimustele ise vastused (kasutades vihjavaid küsimusi), panna kirja erinevad tähelepanekud, mille üle hiljem arutleda ning anda lastele aega olla lapsed.
....oleme toonud välja tüüpsituatsioonid, mis mängu jooksul võivad juhtuda ning kuidas neid lahendada ja lisamaterjalid, kuidas muuta mängu raskusastet. Lisaks anname ka juhiseid, mida teha enne ja mida pärast mängu.