Projektinädala fookusteemad:
- rahatarkus
- ettevõtlus/ettevõtlikkus
- meeskonnatöö oskus
- suhtlemisoskus
- eneseanalüüsioskus
Projektinädal arendab järgnevaid üldpädevusi:
- väärtuspädevus – projektinädalat läbitakse meeskonnaga, mida õpilased ise ei saa valida, ehk nad peavad arvestama teineteise, nende ideede, loominguga. Õpilastel on küll vabad käed, aga nad peavad jääma oma ideedega moraalinormide piiridesse.
- sotsiaalne pädevus - projektinädalal tuleb läbivalt teha koostööd nii enda meeskonna, teiste meeskondade kui ka (eelistatuna) teiste kooli töötajatega.
- enesemääratluspädevus - projektinädal suunab õpilasi analüüsima nii erinevaid situatsioone, kui ka enda käitumist ühiskonnas. Lisaks on neil võimalik jälgida enda emotsioone kogu programmi käigus ning näha, kuidas emotsioonid mõjutasid nende töövõimekust.
- õpipädevus - projektinädal põhineb mõttel, et õpilased saavad võimalikult paljuga ise hakkama. Leiavad ise küsimused ja vastused.
- suhtluspädevus - projektinädala üks eesmärkidest on rikastada õpilaste sõnavara eri valdkondades. Õpilased saavad väljendada end nii kirjalikult, kui ka suuliselt kogu programmi vältel.
- matemaatikapädevus - projektinädal aitab luua elulisi situatsioone, kus õpilased saavad märgata tihedat seost matemaatikaga.
- ettevõtlikkuspädevus - lisaks ettevõtte haldamisele, ootame ka, et õpilased käituksid ettevõtlikult. Looksid ise oma radu, mida pidi käia ning ületaks ennast igal viisil.