Projektinädala fookusteemad:

  • rahatarkus
  • ettevõtlus/ettevõtlikkus
  • meeskonnatöö oskus
  • suhtlemisoskus
  • eneseanalüüsioskus

Projektinädal arendab järgnevaid üldpädevusi:

  1. väärtuspädevus – projektinädalat läbitakse meeskonnaga, mida õpilased ise ei saa valida, ehk nad peavad arvestama teineteise, nende ideede, loominguga. Õpilastel on küll vabad käed, aga nad peavad jääma oma ideedega moraalinormide piiridesse.
  2. sotsiaalne pädevus - projektinädalal tuleb läbivalt teha koostööd nii enda meeskonna, teiste meeskondade kui ka (eelistatuna) teiste kooli töötajatega. 
  3. enesemääratluspädevus - projektinädal suunab õpilasi analüüsima nii erinevaid situatsioone, kui ka enda käitumist ühiskonnas. Lisaks on neil võimalik jälgida enda emotsioone kogu programmi käigus ning näha, kuidas emotsioonid mõjutasid nende töövõimekust.
  4. õpipädevus - projektinädal põhineb mõttel, et õpilased saavad võimalikult paljuga ise hakkama. Leiavad ise küsimused ja vastused.
  5. suhtluspädevus - projektinädala üks eesmärkidest on rikastada õpilaste sõnavara eri valdkondades. Õpilased saavad väljendada end nii kirjalikult, kui ka suuliselt kogu programmi vältel.
  6. matemaatikapädevus - projektinädal aitab luua elulisi situatsioone, kus õpilased saavad märgata tihedat seost matemaatikaga.
  7. ettevõtlikkuspädevus - lisaks ettevõtte haldamisele, ootame ka, et õpilased käituksid ettevõtlikult. Looksid ise oma radu, mida pidi käia ning ületaks ennast igal viisil.