Course Content
Sissejuhatus kursusesse
Selles peatükis selgitame juhendajale, kuidas kursus on üles ehitatud.
0/1
Klassitund – Äriidee (90 min)
Eesmärk: mõista äriidee olemust; leida äriidee; kaardistada klient; välja mõelda müügistrateegia; anda ülevaade äriideest
0/5
Kodune ülesanne – Konkurents (45 min)
Eesmärk: mõista konkurentsi olemust; koostada konkurentide analüüs
0/2
Klassitund – Ärilahing (90 min)
Eesmärk: mõista turu olemust; testida äriideed (Ärilahing); teha äriidee edasiarendus; mõista prototüübi olemust ja teha plaan
0/5
Kodune ülesanne – prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus (90 min)
Eesmärk: teha prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus
0/2
Klassitund – Äriidee ja prototüübi esitlemine (45 min)
Eesmärk: esitleda enda äriideed ja prototüüpi
0/1
Kokkuvõte kursusest
0/1
Juhendaja kursus “Ideest tooteni”
About Lesson

Prototüübi tegemine (45 min)

Eesmärk
Kodus teha toote/teenuse prototüüp.

Vahendid
Vastavalt soovile

Kirjeldus
Prototüübi tegemiseks valitakse endale sobiv viis. Prototüübi tegemine sõltub toote või teenuse olemusest ning seda võib visualiseerida või valmis ehitada. Toote jaoks võib ehitada näidise, kasutades sarnaseid materjale, värve ning elemente. Toodet võib ka joonistada ning täpsustuseks juurde kirjeldada elemente. Teenuse korral saab äriideed joonistada – mis toimub enne teenuse saamist, mis toimub teenuse ajal ja mis toimub pärast. Prototüüpimine on loominguline ülesanne, millele võib läheneda väga loovalt kasutades vastavaid võimalusi ja vahendeid. 

  1. Tehke meeskonnaga käepärastest vahenditest oma tootele/teenusele prototüüp.

 

Direct link for the player to enter the game without logging in: