Course Content
Sissejuhatus kursusesse
Selles peatükis selgitame juhendajale, kuidas kursus on üles ehitatud.
0/1
Klassitund – Äriidee (90 min)
Eesmärk: mõista äriidee olemust; leida äriidee; kaardistada klient; välja mõelda müügistrateegia; anda ülevaade äriideest
0/5
Kodune ülesanne – Konkurents (45 min)
Eesmärk: mõista konkurentsi olemust; koostada konkurentide analüüs
0/2
Klassitund – Ärilahing (90 min)
Eesmärk: mõista turu olemust; testida äriideed (Ärilahing); teha äriidee edasiarendus; mõista prototüübi olemust ja teha plaan
0/5
Kodune ülesanne – prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus (90 min)
Eesmärk: teha prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus
0/2
Klassitund – Äriidee ja prototüübi esitlemine (45 min)
Eesmärk: esitleda enda äriideed ja prototüüpi
0/1
Kokkuvõte kursusest
0/1
Juhendaja kursus “Ideest tooteni”
About Lesson

Kursuse ülesehitus

Kursus on jaotatud klassitundideks ja kodusteks ülesanneteks, mis koosnevad erinevatest tegevustest. Kogu kursuse maht õpilasele on 8 akadeemilist tundi, millest 5 on klassitunnid ja 3 on iseseisev töö.

Õpilaste tegevused toimuvad peamiselt meeskonnas. Grupitöö tegemiseks jaga õpilased vähemalt 4 meeskonda, kus on 2-5 liiget. Samas meeskonnas tegutsetakse kogu kursuse jooksul. 

Bizplay kursused sisaldavad ka ühte õppemängu. Käesoleva kursuse üks osa on õppemäng “Ärilahing”.  Juhul, kui oled “Ärilahingut” õpilastega varem mänginud, siis tasub tähele panna, et õppemängus esineb muudatusi, mis on selles kursuses eraldi lahti selgitatud. Õppemängu põhjaliku juhendkursuse leiate Bizplay Akadeemiast

Kursuse “Ideest tooteni” ülesehitus on allolevas tabelis lahti kirjeldatud. Lähemalt saad iga teema kohta lugeda eraldi peatükist.

[wpdatatable id=13]

Direct link for the player to enter the game without logging in: