0.00 0

Ostukorv

Ostukorvis ei ole tooteid.

“Ideest tooteni” ettevõtluskursus õpilastele

13-15+ vanusele
20-30
1 nädal (8h)
Äriideede töötuba 90min
Lecture
Sissevaade äriideedesse
Mis on äriidee? Idee on mõte või kavatsus millegi tegemiseks. On erinvaid ideid ja need võivad pähe tulla suvalisel hetkel. Ideed vajavad tekkimiseks impulsse. Näiteks jalutades koeraga pargis märkad kedagi saiakest söömas. Ning sul tekib mõte süüa õhtul samas kohas hoopil hot-dog'i.
Groupwork
Äriidee leidmine ja valimine
Ideede genereerimiseks on väga levinud meetod ajurünnak, mida meeskonnad ka selles tegevuses kasutavad. Õpilastele on ette antud nimekiri erinevatest probleemidest, mille seast tuleb valida üks probleem. Kui õpilasi ükski nimekirjas olev probleem ei kõneta, võivad nad ise probleemi välja mõelda.
Seminar
Kliendi kaardistamine
Kliendi kaardistamiseks joonistatakse klient paberile (kriipsujuku) ning hakatakse läbi visualiseerimise kirjeldama (joonistuste või sõnadega) seda kliendirühma, kellele oma toodet/teenust müüakse. Inspiratsiooniks on ette antud tunnused, millest lähtuvalt saab meeskond oma klienti iseloomustada.
Seminar
Müügistrateegia
Meeskonnaga välja mõelda plaan, kuidas ja mis hinnaga oma toodet/teenust müüma hakata ehk paika panna müügistrateegia
Seminar
Ülevaade äriideest
Klassikaaslastele anda lühiülevaade oma äriideest vastavalt läbitud teemadele (äriidee leidmine ja valimine; kliendi kaardistamine ning müügistrateegia)
Õpilastel on praktiline kogemus ja oskused:
kuidas leida ja valida äriideed
kaardistada ja segmenteerida kliendigruppe
töötada välja ja tutvustada lihtsat äriidee elluviimise plaani
Iseseisev töö 45min
Video
Mis on konkurents
Inimesed arvavad tihti, et idee mis neid tabab on geniaalne äri, kuid tavaliselt selgub et turul on juba mitmeid sarnaseid ettevõtteid. Kui idee tuleb, tasub veidi ringi vaadata ja uurida, mis on turul juba olemas ning kuidas sinu idee teistest erineb.
Groupwork
Konkurentide analüüs
Koduse ülesandena täita konkurentide analüüsi tabel (meeskonna ülesanne)
Õpilased on teinud oma äriideedele konkurentsianalüüsi
leidnud olulisemad konkurendid
analüüsinud konkurentide tugevusi ja nõrkuseid
leidnud ja kirjeldanud kuidas nende äriidee eristub
Ärilahing 90min
Game
Ärilahing
"Ärilahing" on intensiivne õppemäng, kuhu on kaasatud digivahendid, kuid tegevus toimub reaalajas ühes ruumis.
Iseseisev prototüüpimine
Groupwork
Prototüübi tegemine
Prototüübi tegemiseks valitakse endale sobiv viis. Prototüübi tegemine sõltub toote või teenuse olemusest ning seda võib visualiseerida või valmis ehitada. Toote jaoks võib ehitada näidise, kasutades sarnaseid materjale, värve ning elemente. Toodet võib ka joonistada ning täpsustuseks juurde kirjeldada elemente.
Groupwork
Äriidee esitluse ettevalmistus
Vabas vormis ette valmistada äriidee esitlus
Õpilased oskavad tutvustada oma äriideed:
kirjeldades oma toote/teenuse pakkumist
defineerivad oma kliendid ja väärtuspakkumise
kirjeldades peamist müügistrateegiat
kirjeldades konkurente ning oma eristumist
kirjeldades peamisi vajalikke tegevusi ja ressursse
Äriideede esitlused 45min
Seminar
Äriidee ja prototüübi esitlemine
Esitlemine toimub vabas vormis ja seda võib meeskond koos teha. Teised õpilased mõtlevad esitluse käigus välja vähemalt ühe küsimuse, mida küsida äsja oma äriideed tutvustanud tiimilt.

Missioon

Praktiline kogemus ettevõtlusest, kus läbitakse protsess äriidee leidmisest prototüübi loomiseni.
Missioon:
Praktiline kogemus ettevõtlusest, kus läbitakse protsess äriidee leidmisest prototüübi loomiseni.
Copyright ©2025 My Bizplay
Otselink mängijale mängu sisenemiseks, mis ei vaja sisse logimist: