Äriideede töötuba 90min
Lecture
Sissevaade äriideedesse
Mis on äriidee? Idee on mõte või kavatsus millegi tegemiseks. On erinvaid ideid ja need võivad pähe tulla suvalisel hetkel. Ideed vajavad tekkimiseks impulsse. Näiteks jalutades koeraga pargis märkad kedagi saiakest söömas. Ning sul tekib mõte süüa õhtul samas kohas hoopil hot-dog'i.
Groupwork
Äriidee leidmine ja valimine
Ideede genereerimiseks on väga levinud meetod ajurünnak, mida meeskonnad ka selles tegevuses kasutavad. Õpilastele on ette antud nimekiri erinevatest probleemidest, mille seast tuleb valida üks probleem. Kui õpilasi ükski nimekirjas olev probleem ei kõneta, võivad nad ise probleemi välja mõelda.
Seminar
Kliendi kaardistamine
Kliendi kaardistamiseks joonistatakse klient paberile (kriipsujuku) ning hakatakse läbi visualiseerimise kirjeldama (joonistuste või sõnadega) seda kliendirühma, kellele oma toodet/teenust müüakse. Inspiratsiooniks on ette antud tunnused, millest lähtuvalt saab meeskond oma klienti iseloomustada.
Seminar
Müügistrateegia
Meeskonnaga välja mõelda plaan, kuidas ja mis hinnaga oma toodet/teenust müüma hakata ehk paika panna müügistrateegia
Seminar
Ülevaade äriideest
Klassikaaslastele anda lühiülevaade oma äriideest vastavalt läbitud teemadele (äriidee leidmine ja valimine; kliendi kaardistamine ning müügistrateegia)
Õpilastel on praktiline kogemus ja oskused:
kuidas leida ja valida äriideed
kaardistada ja segmenteerida kliendigruppe
töötada välja ja tutvustada lihtsat äriidee elluviimise plaani