Kursuse sisu
Sissejuhatus kursusesse
Selles peatükis selgitame juhendajale, kuidas kursus on üles ehitatud.
0/1
Klassitund – Äriidee (90 min)
Eesmärk: mõista äriidee olemust; leida äriidee; kaardistada klient; välja mõelda müügistrateegia; anda ülevaade äriideest
0/5
Kodune ülesanne – Konkurents (45 min)
Eesmärk: mõista konkurentsi olemust; koostada konkurentide analüüs
0/2
Klassitund – Ärilahing (90 min)
Eesmärk: mõista turu olemust; testida äriideed (Ärilahing); teha äriidee edasiarendus; mõista prototüübi olemust ja teha plaan
0/5
Kodune ülesanne – prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus (90 min)
Eesmärk: teha prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus
0/2
Klassitund – Äriidee ja prototüübi esitlemine (45 min)
Eesmärk: esitleda enda äriideed ja prototüüpi
0/1
Kokkuvõte kursusest
0/1
Juhendaja kursus “Ideest tooteni”
Õppetükk

Ülevaade äriideest (10 min)

Eesmärk
Klassikaaslastele anda lühiülevaade oma äriideest vastavalt läbitud teemadele (äriidee leidmine ja valimine; kliendi kaardistamine ning müügistrateegia)

Vahendid
Kasutada võib kõiki vahendeid k.a. läbitöötatud materjale ning abistavaid küsimusi.

Kirjeldus
Tegevuse käigus antakse lühiülevaade oma meeskonna äriideest. Tutvustamine toimub vabas vormis ning ilma ettevalmistuseta, kus kõik liikmed võivad kaasa aidata. Ettevalmistuse mittetegemine on praeguses faasis oluline, kuna see annab tiimile tagasisidet, mida on idees veel vaja täpsustada ja kas kõik liikmed on ideest ühtemoodi aru saanud.

  1. Andke lühiülevaade, missugune on teie äriidee. Selleks võib (aga ei pea) kasutada abistavaid küsimusi.
    • Mis probleemi teie toode/teenus lahendab?
    • Mis toodet või teenust pakute?
    • Kes on teie klient?
    • Kas teie toode/teenus on pigem valuvaigisti, vitamiin, tualettpaber või meelelahutus?
    • Mis on teie toote/teenuse hind?
    • Mis väärtust teie toode/teenus kliendile loob?
Otselink mängijale mängu sisenemiseks, mis ei vaja sisse logimist: