Kursuse sisu
Sissejuhatus kursusesse
Selles peatükis selgitame juhendajale, kuidas kursus on üles ehitatud.
0/1
Klassitund – Äriidee (90 min)
Eesmärk: mõista äriidee olemust; leida äriidee; kaardistada klient; välja mõelda müügistrateegia; anda ülevaade äriideest
0/5
Kodune ülesanne – Konkurents (45 min)
Eesmärk: mõista konkurentsi olemust; koostada konkurentide analüüs
0/2
Klassitund – Ärilahing (90 min)
Eesmärk: mõista turu olemust; testida äriideed (Ärilahing); teha äriidee edasiarendus; mõista prototüübi olemust ja teha plaan
0/5
Kodune ülesanne – prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus (90 min)
Eesmärk: teha prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus
0/2
Klassitund – Äriidee ja prototüübi esitlemine (45 min)
Eesmärk: esitleda enda äriideed ja prototüüpi
0/1
Kokkuvõte kursusest
0/1
Juhendaja kursus “Ideest tooteni”
Õppetükk

Äriidee esitluse ettevalmistus (45 min)

Eesmärk
Vabas vormis ette valmistada äriidee esitlus

Vahendid
Suunavad küsimused

Kirjeldus
Meeskond valmistab ette kokkuvõtva tutvustuse oma äriideest. Selleks saab kasutada (aga ei pea) suunavaid küsimusi. Lisaks on hea võimalus kaaslastele näidata isetehtud prototüüpi. Esitlus ise toimub vabas vormis.

  1. Valmistuge äriidee esitlemiseks ja tutvustage teistele:
    • Missugust lahendust kliendile pakute?
    • Kes on teie klient?
    • Missugune on teie müügistrateegia, kuidas oma toodet/teenust müüte?
    • Kes on teie võimalikud konkurendid ja kuidas te neist eristute?
    • Kirjeldage oma toodet/teenust. Missugune on välimus? Kuidas töötab? Mis on omahind ja mis on müügihind?
    • Kirjeldage oma prototüüpi. Kuidas ja millest prototüübi tegite? Palju prototüübi tegemisele ressurssi kulus? 
    • Kirjeldage oma meeskonnatööd. Missugune on olnud teie meeskonnatöö kogu protsessi vältel? Kuidas ja missugused rollid kujunesid? Kuidas jäite tiimitööga rahule?

 

Otselink mängijale mängu sisenemiseks, mis ei vaja sisse logimist: