Kursuse sisu
Ülevaade Ärilahingust
0/1
Mida on Ärilahingu läbiviimiseks vaja?
0/2
Ärilahingu ülesehitus
0/2
Korralda Ärilahing
0/1
Juhend mängule “Ärilahing”
Õppetükk

Juhendaja – Mänguetappide juhtimine

Mänguetappide juhtimiseks on juhendajal eraldi tööriist, millega:

  • mängu käivitada,
  • vahetada etappe, et hiljem oleks näha, kuidas ettevõttel mingis etapis läks,
  • muuta ajajaotust enne mängu ja mängu ajal,
  • aitab juhendajal püsida graafikus, et mäng õigel ajal lõpetada.

1. Mängu käivitamiseks tuleb vajutada rohelist nuppu paremal üleval nurgas.

2. Mänguetappide juhtimiseks on paremal üleval nurgas juhtnupud.

Roheline nupp “Edasi” – mänguetappide edasi panemiseks
Kollane nupp “Lukk”– mängu lukustamiseks, et keelata mängijatel selleks ajaks ülekannete ja ülesannete tegemine
Punane nupp “Lõpp” – lõpetab mängu, pärast selle vajutamist ei saa mängu enam aktiveerida

3. Mänguetappide aega saab juhendaja muuta vastavalt vajadusele. Vaikeseaded annavad juba soovitatud etappide pikkused ette, kuid neid on võimalik muuta nii enne mängu kui ka mängu jooksul.
Etappide pikkuste muutmiseks avage etapp ja vajutage “Muuda” 

4. Sisestage uus etapi aeg ja vajutage “Salvesta”.

5. Kui etapi aega on muudetud, siis arvutab süsteem kõik kellaajad koheselt ümber.

Otselink mängijale mängu sisenemiseks, mis ei vaja sisse logimist: