Kursuse sisu
Sissejuhatus kursusesse
Selles peatükis selgitame juhendajale, kuidas kursus on üles ehitatud.
0/1
Klassitund – Äriidee (90 min)
Eesmärk: mõista äriidee olemust; leida äriidee; kaardistada klient; välja mõelda müügistrateegia; anda ülevaade äriideest
0/5
Kodune ülesanne – Konkurents (45 min)
Eesmärk: mõista konkurentsi olemust; koostada konkurentide analüüs
0/2
Klassitund – Ärilahing (90 min)
Eesmärk: mõista turu olemust; testida äriideed (Ärilahing); teha äriidee edasiarendus; mõista prototüübi olemust ja teha plaan
0/5
Kodune ülesanne – prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus (90 min)
Eesmärk: teha prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus
0/2
Klassitund – Äriidee ja prototüübi esitlemine (45 min)
Eesmärk: esitleda enda äriideed ja prototüüpi
0/1
Kokkuvõte kursusest
0/1
Juhendaja kursus “Ideest tooteni”
Õppetükk

Konkurentide analüüs (40 min)

Eesmärk
Koduse ülesandena täita konkurentide analüüsi tabel (meeskonna ülesanne)

Vahendid
Internet ja konkurentide analüüsi tabel

Kirjeldus
Konkurentide analüüsimiseks kasutatakse tabelit, mis täidetakse veebis. Näidistabeli saab alla laadida ja lisada endale sobivasse keskkonda. Soovitatav on kasutada Google Drive’i, et meeskonnaga reaalajas tegutseda. 

Analüüsimisel otsitakse internetist enda äriideele võimalikud konkurendid, kes pakuvad sarnast lahendust. Kui sarnase lahendusega pakkujaid ei leia, analüüsitakse enda äriideele kõige lähedasemaid lahendusi. Oluline on turgu tunda, et teaks, kuidas oma toodet/teenust pakkuda.

  1. Laadige alla konkurentide analüüsi tabel ning valige sobiv keskkond tiimiga täitmiseks.
  2. Otsige internetist infot vähemalt kolme konkurendi kohta.
  3. Tooge välja, mis on nende tugevused ja nõrkused.
  4. Analüüsige, mis on teie lahenduse eelis konkurentide ees. Nii oskate enda toodet/teenust paremini müüa.

[wpdatatable id=8]

Otselink mängijale mängu sisenemiseks, mis ei vaja sisse logimist: