Course Content
Sissejuhatus kursusesse
Selles peatükis selgitame juhendajale, kuidas kursus on üles ehitatud.
0/1
Klassitund – Äriidee (90 min)
Eesmärk: mõista äriidee olemust; leida äriidee; kaardistada klient; välja mõelda müügistrateegia; anda ülevaade äriideest
0/5
Kodune ülesanne – Konkurents (45 min)
Eesmärk: mõista konkurentsi olemust; koostada konkurentide analüüs
0/2
Klassitund – Ärilahing (90 min)
Eesmärk: mõista turu olemust; testida äriideed (Ärilahing); teha äriidee edasiarendus; mõista prototüübi olemust ja teha plaan
0/5
Kodune ülesanne – prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus (90 min)
Eesmärk: teha prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus
0/2
Klassitund – Äriidee ja prototüübi esitlemine (45 min)
Eesmärk: esitleda enda äriideed ja prototüüpi
0/1
Kokkuvõte kursusest
0/1
Juhendaja kursus “Ideest tooteni”
About Lesson

Prototüübi plaan (10 min)

Eesmärk
Paika panna prototüübi tegemise plaan

Vahendid
Paber ja kirjutusvahend

Kirjeldus
Enne toote või teenuse prototüüpimist pannakse paika plaan, mida ja kuidas prototüüpi teostama hakatakse. Selleks tuleb meeskonnal läbi mõelda, kui kõrge detailsusastmega prototüüp tehakse, missuguseid materjale neil vaja võiks minna ja kes teostuse eest vastutavad. Valmis prototüüp on vajalik järgmisel korral teistele esitlemiseks, kus tehakse esitlus kogu äriideest. 

  1. Planeerige oma prototüüp vastates järgnevatele küsimustele.
  • Millise detailsusastmega prototüübi teeme teistele esitlemiseks? (madala-, keskmise- või kõrgedetailsusega) 
  • Millest prototüübi teha saame ja kuidas valmistame? (materjalid, vahendid, tegevused)
    *Teenuse korral kasutatakse tavaliselt visualiseerimist (näiteks joonistatakse, meisterdatakse või tehakse esitlus, kuidas teenuse protsess käib)
  • Missugune on prototüübi tegemise protsess? (tegevuste järjekord)
  • Kes mille eest vastutab? (materjalide hankimine; teostus)
Direct link for the player to enter the game without logging in: