Course Content
Sissejuhatus kursusesse
Selles peatükis selgitame juhendajale, kuidas kursus on üles ehitatud.
0/1
Klassitund – Äriidee (90 min)
Eesmärk: mõista äriidee olemust; leida äriidee; kaardistada klient; välja mõelda müügistrateegia; anda ülevaade äriideest
0/5
Kodune ülesanne – Konkurents (45 min)
Eesmärk: mõista konkurentsi olemust; koostada konkurentide analüüs
0/2
Klassitund – Ärilahing (90 min)
Eesmärk: mõista turu olemust; testida äriideed (Ärilahing); teha äriidee edasiarendus; mõista prototüübi olemust ja teha plaan
0/5
Kodune ülesanne – prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus (90 min)
Eesmärk: teha prototüüp ja äriidee esitluse ettevalmistus
0/2
Klassitund – Äriidee ja prototüübi esitlemine (45 min)
Eesmärk: esitleda enda äriideed ja prototüüpi
0/1
Kokkuvõte kursusest
0/1
Juhendaja kursus “Ideest tooteni”
About Lesson

Äriidee edasiarendus (15 min)

Eesmärk
Saadud kogemuse põhjal teha järeldusi ning äriideed edasi arendada

Vahendid
Paber ja kirjutusvahend märkmete tegemiseks

Kirjeldus
Pärast õppemängu kogemust tehakse järeldused äriideede edasiarendamiseks, mille jaoks kasutatakse etteantud küsimusi. Vajadusel tehakse meeskonnaga märkmeid.

  1. Arutlege ja tehke märkmeid meeskonnaga, kuidas ideed edasi arendate.
    • Missugust tagasisidet äriideele saime ja mida sellest järeldame?
    • Kuidas oma ideed edasi arendame? Mida muudame või täiendame? (toote/teenuse olemus, hind, strateegia, vm)
    • Kuidas ja kus me oma toodet või teenust müüme? Kas on veel võimalusi? (müügistrateegia kirjeldus)
    • Mida päristoote valmistamiseks või päristeenuse pakkumiseks vajame? (materjalid, töövahendid, kontaktid, meeskond, teadmised, jne)
    • Kui palju ühe toote valmistamiseks või teenuse pakkumiseks raha kulub? (arvutage toote omahind)

 

Direct link for the player to enter the game without logging in: