Sissejuhatus koosneb mitmest tegevusest: tiimide moodustamisest, äriideede leidmisest ja valimisest, turu tutvustamisest, platvormile sisenemisest, strateegia loomisest ja kokkulepete selgitamisest.
Häälestuseks tutvustatakse mängijatele, et nad hakkavad alustavateks ettevõtjateks, kes tulevad turule uue äriideega. Mängijad jaotatakse tiimideks, kellest parim selgub lõpus.
Mängujuht moodustab tiimid. Tiimid on 2-5-liikmelised ja kokku võiks olla vähemalt 4 tiimi. Tiimid saab mängijatel lasta ise valida või jaotada ära juhuslikkuse teel. Mõlemal meetodil on omad eelised. Lastes meeskond ise valida, ei kulu mängijatel nii palju aega omavahelise kontakti loomiseks. Jaotades juhuslikkuse teel, on mängijatel võimalus end proovile panna uute inimeste keskel.
Määrake meeskondade nimed mängurakenduses olevate ettevõtete nimetuste järgi, nt Alpha, Beta jne
Esimeseks ülesandeks on leida äriidee. Selleks tuleb mängijatel genereerida nii palju toote või teenuse ideid, kui nad suudavad. Kasutage selleks paberit ja kirjutusvahendeid.
Kuna tegemist on ajurünnaku kiirmeetodiga, siis tulevad kasuks ajurünnaku põhiprintsiibid:
Kui mängijatel on ideede puudus ja nad ei suuda ideid ise kohe genereerida, siis andke neile inspiratsiooniks ideedkaardid.
Tiim peab valima välja mõeldud ideede seast ühe toote või teenuse. Välja valitud ideed hakkavad nad mängu jooksul müüma. Ideed ei pea valima kindla meetodi järgi.
Mängus tekib turg, kus on eraisikud ja ettevõtted. Kõik mängijad on eraisiku ja ettevõtte esindaja rollis.
Laske mängijatel siseneda tiimi või personaalsest seadmest Bizplay mänguplatvormile.
Järgmiseks tiimi ülesandeks on välja mõelda müügistrateegia. Abistavad küsimused selleks on:
Mängijad võiksid arvestada, et neist endist tekib turg ning oma toodet ja teenust tuleb müüa sellel turul.
Ärilahingus kehtivad ka mõned kokkulepped.
Nüüd hakkab pihta reaalne müügitöö. Mängijad hakkavad ruumis ringi liikuma, omavahel suhtlema ja tehinguid tegema.
Mängujuht jälgib:
Analüüs koosneb mitmest tegevusest: analüüs, turg muutub ja uus strateegia.
Analüüsi etapid on ühed kõige olulisemad mängu jooksul, sest siin mõtestatakse lahti mängijatega, mida ja kuidas nad eelnevalt tegid.
Esmalt andke mängijatele aega teha kiire kokkuvõte tiimi sees:
Teiseks näidake mängijatele raport
it, jagage enda tähelepanekuid ja laske mängijatel kaasa arutada:
Teavitage mängijaid, et kõik eraisikud saavad raha juurde ja turg muutub. Raha saate mängijatele juurde lisada mänguplatvormil.
Nüüd on aeg mängijatel strateegiat muuta eelnevalt saadud kogemuse ja analüüsi põhjal. Meeskonnad võivad oma idee juures muuta kõike - nii hinda kui ka toodet või teenust ennast.
Kui uus strateegia valmis, siis algab uuesti aktiivne müügitöö.
Mängujuht jälgib:
Esmalt andke mängijatele aega teha kiire kokkuvõte tiimi sees:
Teiseks näidake mängijatele raportit, jagage enda tähelepanekuid ja laske mängijatel kaasa arutada: